zaterdag 26 oktober 2013

Als je de laatste paar dagen naar buiten kijkt dan zie je de herfstkleuren al te voorschijn komen.

Vandaag is op het Don & Daisy blog is vandaag weer een nieuwe challenge begonnen. Nummer 11.
Herfst is op dit moment de opdracht.
Ik heb geprobeerd er een beetje een herfstachtige/halloweenachtige kaart van te maken.

Don&Daisy stempel DDS3324
Baboesjka bloc PB7033
Ribbon JU0831 (Yellow)
Papicolor papier: anjerwit en kerstrood

Het spinnenweb heb ik gemaakt met de Silhouette.
De letters kun je geregeld kopen bij het Kruidvat of de Trekpleister (zo rond de 1.99). Hiervan schuur ik dan de 2 bovenste laagjes af totdat ik het grijze karton laagje zie. Ik laat wel wat plekjes wit erop zitten zodat je later een beetje een vlekkerig geheel krijgt.
Daarna bewerkt ik de letters met verschillende kleuren distress inkt zodat ze een kleurtje krijgen die bij de kaart passen.

Ben benieuwd of het de komende dagen echt zo hard gaat waaien en regenen. Wel een goede reden om lekker binnen te blijven en te gaan knutselen.

2 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie herfst/halloween kaart. Leuk dat het afdrukje wat wegvalt achter het papier.
Groetjes Mirande

Erica ♥ zei

Je kaart is heel goed gelukt, ik
vind hem super leuk geworden, en
een leuke challenge ook ☺
Liefsss Erica ☼