maandag 14 september 2015

Met die nieuwe Collectables bloemen kun je weer zulke leuke bloemen maken!
Collectables: COL1394 (Eline's helleboras)
Clear stamps CS0829 (Fijne feestdagen), CS0937 (Anja's dots), CS0939 (Anja's swirls)
Papicolor papier: hagelwit (930), mosgroen (931)
Distress inkt: Aged mahogany, Chipped sapphire, Forest moss, Gathered twigs, Pine needlesScattered straw, Seedless preserves, Shabby shutters
Zwarte stempelinkt
Voor de meeste onderdelen heb ik wit stempelpapier gebruikt dat ik bij Jen Compen op de Kreadoe voor een euro koop. In zijn pakketje zit dan papier voor 35 dubbele kaarten van 13,5x13,5cm.

De paarse rechthoek van 4,5x12,5cm en de bloemblaadjes, heb ik gekleurd met Aged mahogany, Chipped spphire en seedles preserves.
De groen rechthoek van 7,5x9cm en het hart van de kerstroos heb ik gekleurd met Scattered straw en Shabby shutters.
De blaadjes heb ik uit mosgroen papier gestanst en daarna gekleurd met Forest moss, Gathered twigs en Pine needles

3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Anoniem zei

Heel mooi met die bloemen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rimmie zei

Prachtig!

Groetjes

Rimmie

Marleen zei

Hele mooie kaart Sigrid!!
Prachtige kleuren heb je gebruikt.
Lieve groetjes, Marleen