zondag 13 maart 2016

Op de clubdag van vorige week kregen we ook een goodybag. Daar ben ik deze week eens even mee aan de gang gegaan.
In de goodybag zaten o.a. een papieren hart (Kippers), houten letters en Creatables LR1243.
Craftables: CR1243 (Tiny's swirls & leaves 1), 1356 (Flower set - Fancy), 1358 (Flower set - Sweet)
Creatables: LR0115 (Butterfly 1), 0193 (key)
Design folder extra: DF3409 (Scales)
 
De vlinder van  Creatables LR0115 was te groot voor dit hart dus ik heb de buitenste randen eraf gesneden.
Het "gaas" dat op de ondergrond is geplakt. Is eigenlijk spul dat je gebruikt voor het afdichten van scheuren en hoeken in de muren van je huis voordat je het gaat stucadoren. Het heet roodband.
Houten kralen heb ik geprobeerd zoveel mogelijk dicht te smeren met witte gesso. Zo was het mijn bedoeling om besjes te maken.
Overal heb ik dingen vandaan gehaald. De kleur van het papier, lint of bloemen maakt niet uit want je schildert alles toch eerst wit.

1 opmerking:

Buttons toevoegen
De hobbydroom zei

Wauw Sigrid wat een schitterend hart heb jij gemaakt zeg! Echt prachtig met al die details. Ik kijk echt mijn ogen uit en steeds weer zie ik iets nieuws! Heel knap gemaakt. Toen ik het hart kreeg dacht ik ook gelijk: hier kan ik weleens lekker mee aan de slag met mijn gesso en structuur pasta extra.... Maar ik denk dat ik dat idee maar laat waaien want zo mooi als jou krijg ik het echt noooit! En ik wil ook geen na-aapster (wat een woord hihi zal het zeker te weten helemaal fout geschreven hebben. Maar je weet wel wat ik bedoel ;-) ) zijn. Maar nogmaals mijn complimenten!

Lieve groetjes, Mandy