zondag 3 april 2016

Een lading bloemen gemaakt en daarna maar met 3d-kit er een bolletje mee proberen te maken in het midden van de nieuwe Design Folder 'Anja's circle'.

Design Folder: DF3425 (Anja's circle)
Craftables: CR1356 (Flower set - Fancy)
Creatables: LR0162 (blaadjes/leaves), 0256 (Flower&branch 1)
Ribbon: JU0830 (paars/pink)


Nog geen tekst op de kaart gezet want ik weet nog niet waarvoor ik hem ga gebruiken. Kan voor een verjaardag maar ook voor een trouwerij.

In dit bericht op mijn blog staan wat filmpjes waarin wordt uitgelegd hoe ik deze bloemen heb gemaakt. Heb dan natuurlijk wel de mal CR1356 van Marianne Design gebruikt.

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Joyce Jansen zei

Super boeket! Zou ook nog voor beterschap kunnen. Ik zou er gelijk van op fleuren iig :). Heel erg mooi.
Groetjes Joyce