woensdag 27 april 2016

Laatst ben ik naar het stempelevent in Nijkerk geweest. Een wat beurs waar je heeeeeel veel stempel workshops kunt doen. En tja, dan moet je dat thuis natuurlijk wel een keertje uitproberen.
Clear stamps: CS0926 (Vlinders en bloemen), 0939 (Anja's swirls)
Ik heb voor deze kaart een cirkel uit een ander papier gesneden. Deze gebruikte ik dan als mal.

Eerst met watermark inkt de achtergrond stempel (Anja's swirls) gestempeld. Daar overheen clear embossingpoeder gestrooid en deze verhit.
Daarna heb ik de cirkel ingekleurd met Spun sugar, Shabby shutters en Tumbled glass distress inkt. De distress inkt heb ik daarna met een mini mister een beetje nat gespoten zodat de kleuren mooi in elkaar gingen overlopen.
Toen de kaart droog was heb ik met zwarte stempelinkt de bloemen en de tekst erop gestempeld en de kaart afgewerkt met vlinders en roze plakparels.

Allemaal een fijne dag.

Groetjes

Sigrid

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen