donderdag 13 oktober 2016

Heb wat kleine en snel te maken kaartjes gemaakt.
Collectables: COL141 (Eline's husky)
Creatables: LR0136 (Christmas tree)
Background stamp: CS0944 (Icy Crystals)
CS0979 (Kerst, winter en nieuwjaarwensen)
De achtergrond heb ik gemaakt door een background stempel met watermark inkt op stempelpapier te stempelen en hierover heen heb ik clear embossingpoeder gestrooid en deze verhit. Daarna is het papier in gekleurd met black sooth, chipped sapphire, faded jeans, stormy sky en tumbled glass distress inkt.

En als je eens een keertje een niet standaard-kleuren-kerstkaartje wilt maken.

CR1385 (Christmas tree) Design folder: DF3429 (Sparkles) CS0979 (Kerst, winter en nieuwjaarswensen) Background stamp CS0939 (Anja's swirls) Plak sterren:CA3113 (Christmas)
De aparte onderdelen van de kerstboom heb ik ook net zoals hierboven beschreven bestempeld met een background stempel. Daarna heb ik ieder deel apart ingekleurd met twisted citron, cracked pistachio, salty ocean, blueprint sketch. De randen heb ik een beetje met vintage photo bewerkt.

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen