dinsdag 8 november 2016

Bij kerst hoort natuurlijk ook een mooie kerstkrans op de deur.
Craftables: CR1387 (Wreath)
Pretty Paper bloc: PK9142 (Aprés Ski)
Clear stamps: EC0150 (Eline's Christmas critter - tekst)
Voor deze kaart heb ik de krans 2x uit mosgroen papier en 2x uit licht groen papier gestanst.
Daarna heb ik de kransen een beetje gedept met forest moss,gathered twigs, pine needles en shabby shutters distress inkt. Kreeg er zelfs groene vingers van.
De besjes heb ik alleen van de bovenste krans gekleurd. Eerst rood met een stift en daarna daar overheen een rode glitter gelpen.

3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Anne zei

Mooie kaart! Misschien moet ik dat ook maar eens maken dan. Krijg ik ook nog eens groene vingers! hihi...

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een prachtige krans! Groetjes Betha

Trijntje zei

Wat een prachtige krans. Erg leuk met de rode bessen. Groeten Trijntje